بیمه ورزشی چیست؟

بیمه ورزشی چیست؟

ورزشکارانی که در رشته های ورزشی متفاوتی مشغول به فعالیت هستند، می توانند از بیمه ورزشی برای جلوگیری از هزینه های هنگفت خسارت های ناشی از یک رویداد ورزشی بکاهند. 

ثبت نام بیمه ورزشی ۱۴۰۲ از طریق سایت بیمه ورزشی به نشانی insurance.ifsm.ir انجام شده و کاربران می توانند به صورت آنلاین مراحل ثبت نام بیمه ورزشی خود را به اتمام برسانند.

سایت بیمه ورزشی با ارائه خدمات انلاین در تسهیل دستیابی ورزشکاران برای ثبت نام آنلاین نقش بسزایی دارد. اهمیت بیمه در زندگی یک ورزشکار بسیار آشکار است. افراد در تلاش هستد تا با آرامش خاطر بیشتری به ورزش بپردازند. 

بیمه ورزش با پرداخت غرامت نقص عضو، پرداخت غرامت فوت ورزشکار و موارد دیگر باعث تمرکز ورزشکار در حین ورزش است.

ورزشکاران می بایست به محض پایان اعتبار بیمه نامه های وررزشی خود به سایت بیمه ورزشی ۱۴۰۲ به نشانی insurance.ifsm.ir مراجعه کرده و مراحل تمدید ثبت نام خود را به انجام برسانند.

در نظر داشته باشید که همواره ورزش به صورت حرفه ای و آماتور برای ورزشکاران حادثه آفرین بوده است. نتیجه این حوادث و خسارات ممکن است منجر به از بین رفتن سلامتی یک عمر فرد باشد. در این شرایط، ورزشکار علاوه بر اینکه از ادامه فعالیت در رشته ورزشی محبوب خود محروم می شود؛ بلکه دچار مشکلات مالی زیادی نیز خواهد شد.

در این مطلب قصد داریم سایت بیمه ورزشی را معرفی کرده و بدانیم بیمه ورزشی چیست؟ و راهنمای ورود به سایت و نحوه ثبت نام آنلاین بیمه ورزشی 1402 را در اختیار کاربران قرار دهیم.

معرفی سایت بیمه ورزشی insurance.ifsm.ir

در این بخش ابتدا شما را با سایت بیمه ورزشی ۱۴۰۲ آشنا خواهیم کرد. این سامانه، پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران، وابسته به فدراسیون پزشکی – ورزشی است.

این سایت با ارائه آنلاین کارت خدمات درمانی روند دستیابی ورزشکاران به بیمه ورزشی را آسان کرده است. در حال حاضر ثبت نام بیمه ورزشی تنها به صورت اینترنتی انجام می شود که علاقه مندان به دریافت آن می توانند به سایت بیمه ورزشی insurance.ifsm.ir مراجعه کنند.

برای ورود به سایت ورزشی کلیک کنید

ورزشکار با مراجعه به سامانه بیمه ورزشی طی کردن مراحل ثبت نام می توانند کارت خدمات درمانی خود را دریافت کرده و در صورت لزوم از آن استفاده کنند. از خدمات دیگر این سایت ثبت نام دوره های آموزشی، برنامه درمانی و نوبت دهی، رادیولوژی، مشاوره تغذیه و روانشناسی، اطلاعات خدمات درمانی، نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی و مبارزه با دوپینگ است.

این سایت ورزشی علیرغم صدور بیمه ورزشی 1402 برای ورزشکاران، به تحلیل موضوعات مرتبط با پزشکی می پردازد و از این طریق کاربران خود را از خبر های روزانه در این زمینه آگاه می سازد. در صورت بروز مشکل در روند ثبت نام این سایت دو راه ارتباطی  به ایمیل info@ifsm.ir و شماره تماس 83826-021 قرار داده است.

 

برای نحوه آموزش و ثبت نام در سایت ورزشی لطفا روی لینک زیر کلیک کنید

 

آموزش ثبت نام در سایت فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران

 

برای خرید بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده سامان

کافی است با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان داشته باشید.

نمایندگی پروانه کوهی کد رسمی  وجنرال ۸۱۴۷ بیمه سامان

شماره تماس

۰۹۱۲۶۱۴۸۳۳۴

۰۲۱۸۶۱۱۲۷۰۱

مشاوره بیمه ای همه رشته های بیمه

 

مطالب زیر مطالعه کنید

دوره انتظار بیمه تکمیلی چیست؟

طرح سپیدار بیمه سامان

خرید قسطی بیمه درمان تکمیلی سامان

طرح افرا بیمه سامان