صدور آنلاین بیمه شخص ثالث در کمتر از ۱ ساعت!

صدور آنلاین بیمه شخص ثالث در کمتر از 1 ساعت!

بیمه شخص ثالث به بیمه‌ای می‌گویند که ضرر و زیان فردی را که در تصادف دچار خسارت شده است، پرداخت می‌کند…

بیمه شخص ثالث به بیمه‌ای می‌گویند که ضرر و زیان فردی را که در تصادف دچار خسارت شده است، پرداخت می‌کند. راننده‌ای که تصادف کرده است شخص اول، شرکت بیمه شخص دوم و فردی که در تصادف دچار ضرر جانی و مالی شده نیز شخص ثالث یا سوم خواهد بود.

به عبارتی می‌توان گفت هر فردی به جز راننده که دچار خسارت شود شخص ثالث نامیده خواهد شد و بیمه وظیفه دارد طبق بیمه نامه شخص ثالث، تمام خسارت‌های این فرد را جبران کند.

چرا خرید بیمه شخص ثالث برای دارندگان وسایل نقلیه ضروری است

امروزه با توجه به افزایش وسایل نقلیه در کشور، افزایش تصادفات و همچنین بالا رفتن آمار مرگ و میر در اثر این تصادفات، نیاز به بیمه شخص ثالث بیش از پیش احساس می‌شود.

بسیاری از افراد در اثر تصادفات رانندگی خسارت‌های زیادی را متحمل می‌شوند که از عهده آن‌ها بر نمی‌آیند. بنابراین خرید چنین بیمه‌ای که بتواند خسارات را جبران کند، الزامی است.

مزیت‌های داشتن بیمه شخص ثالث

پلیس وسایل نقلیه‌ای را که بیمه نداشته باشند، جریمه می‌کند. اگر بیمه شخص ثالث داشته باشید و اعتبار آن نیز تمام شده باشد، باز هم جریمه خواهید شد. بنابراین اگر از تایم این بیمه بگذرد، دردسرهایی خواهد داشت و بهتر است از خدماتی استفاده کرد که در همان روز بیمه صادر شود.

از طرفی، اگر اعتبار بیمه شخص ثالث شما تمام شده باشد و آن را دیر تمدید کنید، باز هم شامل جریمه دیرکرد تمدید خواهید شد.

همچنین یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر راننده بیفتد، تصادف در وقتی است که بیمه شخص ثالث نداشته باشد یا اعتبارش تمام شده است. در این هنگام، تمام خسارات وارده به شخص متضرر را، شما باید بپردازید.

برای جلوگیری از این مشکلات می‌توانید با نمایندگی 8147 بیمه سامان با مدیریت خانم پروانه کوهی تماس حاصل نموده و در کمتر از یک ساعت نسخه دیجیتال بیمه نامه برای شما صادر می‌شود .

شماره تماس 09126148334    02186112701

دردسرهای اتمام اعتبار بیمه شخص ثالث

اگر اعتبار بیمه وسیله نقلیه شما تمام شده باشد، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد که به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • توسط پلیس راهنمایی ورانندگی جریمه خواهید شد.
  • وقتی اعتبار بیمه تمام شود و برای دریافت بیمه جدید اقدام نکنید، حتی اگر در شهر نیز تردد نکنید، جریمه خواهید شد و باید مبلغ جریمه را بپردازید.
  • خرید و فروش وسیله نقلیه‌ای که بیمه نامه ندارد، امکان پذیر نیست.
  • اگر اعتبار بیمه نامه تمام شود، تمام خسارات ناشی از تصادفات رانندگی به عهده شما خواهد بود.

منبع تسنیم