نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی

نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی 

ورزشکاران با دریافت کارت بیمه ورزشی موافقت خود را با قوانین فدراسیون پزشکی ورزشی را تایید می کنند.

نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی ۱۴۰۲ از تمامی نقاط ایران از طریق ادرس insurance.ifsm.ir و ورود به این سامانه آنلاین است.

این سایت دارای طراحی رابط کاربری ساده و راحتی است. با توجه به تصاویر با انجام مراحل زیر وارد سایت بیمه ورزشی خواهید شد.

 

در تصویر بالا با وارد کردن نشانی insurance.ifsm.ir در گوگل با تیتر :«پایگاه اطلاع رسانی، خبر، تحلیلی – پزشکی ورزشی ایران». مواجه خواهید شد. با کلیک بر روی این لینک  بر روی این لینک با توجه به تصویر وارد این سامانه خواهید شد.

 

در تصویر بالا با ورود به این سامانه را مشاهده خواهید کرد شما با کلیک بر روی این بخش به صفحه انجام مراحل بیمه ورزشی وارد می شوید.

 

در تصویر بالا سامانه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی را مشاهده می کنید. نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی 1402 کار ساده و راحت است. در این صفحه از کاربر خواسته شده تا با وارد کردن کد ملی به روند ثبت نام وارد شود.

در این صفحه ، لینک راهنمای دریافت آنلاین خدمات درمانی د در پایین دکمه ورود قرار داده شده است. همچین راهنمای دریافت خدمات درمانی جهت ورزشکار آسیب دیده و فراخوان عضویت خدمات درمانی قرار داده شده است.

در روند دریافت بیمه در سایت ورزشی 1402 با انتقال به صفحه بعد کادر ورود شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد. بعد از ورود شماره موبایل در دسترس بر روی دکمه ارسال کد کلیک کنید.

در این صفحه با وارد کردن کد 6 رقمی ارسال شده به شماره موبایل وارد صفحه ورود رمز خواهید شد. شما با وارد کردن رمز عبور و تکرار آن بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید. در صفحه بعد با عبارات زیر مواجه می شوید

 

 

 

ثبت نام عضو جدید و تمدید عضویت

با کلیک بر روی این لینک وارد صفحه ورود اطلاعات فدراسیون، رشته، شهر و باشگاه خواهید شد. بعد از تکمیل اطلاعات به صفحه پذیرش اطلاعت و مشاهده فاکتور وارد می شوید. در این صفحه با زدن تیک تایید آیین نامه عضو و انتخاب درگاه پرداخت وارد مرحله پرداخت خواهید شد. در مرحله اخر کارت بیمه به صورت آنلاین برای شما قابل مشاهده است.

 

با کلیک بر روی لینک تمدید بیمه ورزشی برای عضویت مستقیم به صفحه فاکتور و پذیرش آیین نامه وارد می شوید . با زدن تیک تایید پذیرش، انتخاب درگاه پرداخت و انجام مراحل پرداخت کارت بیمه به صورت آنلاین برای شما قابل مشاهده است.

تاریخچه عضویت، تغییر رمز عبور و اطلاعات شخصی

در صفحه تاریخچه عضویت تاریخ اعتبار کارت عوضیت شما درج شده است، همچنین شماره ملی شما درج شده، تاریخ صدور و نوع عضویت نیز قرار گرفته است. با ورود به صفحه تغییر رمز عبور می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید. با ورود به صفحه اطلاعت شخصی، مشخصات فردی خود را مشاهده می کنید.

در ادامه بخوانید: بیمه درمان تکمیلی خانواده

سوالات متداول

1- در کدام بخش سایت insurance.ifsm.ir صفحه ثبت نام و تمدید بیمه ورزشی۱۴۰۲ قرار دارد؟

هنگام ورود به سایت با مشاهده کادر مربع شکل به رنگ بنفش، در گوشه بالا سمت راست صفحه با عبارت صدور آنلاین کارت خدمات درمانی مواجه می شوید. با کلیک بر روی این کادر به صفحه ثبت نام و تمدید بیمه ورزشی 1402وارد می شوید.

2- در روند ثبت نام با مشکل مواجه شدم باید چکار کنم؟

شما در صورت بروز مشکل در روند ثبت نام این سایت دو راه ارتباطی به ایمیل info@ifsm.ir و شماره تماس 83826-021 ارتباط برقرار کنید که در متن مقاله توضیح داده شده است.

3- سایت بیمه ورزشگی وابسته به کدام فدراسیون است؟

پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران، وابسته به فدراسوین پزشکی-ورزشی است که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

برای خرید بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده سامان

کافی است با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان داشته باشید.

نمایندگی پروانه کوهی کد رسمی  وجنرال ۸۱۴۷ بیمه سامان

شماره تماس

۰۹۱۲۶۱۴۸۳۳۴

۰۲۱۸۶۱۱۲۷۰۱

مشاوره بیمه ای همه رشته های بیمه

مطالب زیر مطالعه کنید

دوره انتظار بیمه تکمیلی چیست؟

طرح سپیدار بیمه سامان

خرید قسطی بیمه درمان تکمیلی سامان

طرح افرا بیمه سامان