طرح افرا بیمه سامان

 

سلام خدمت همه همراهان سایت باکس بیمه

با توجه به اینکه هزینه های درمانی در اکثر کشورهای دنیا بسیار بالاست و داشتن بیمه مناسب درمانی از مهمترین بخش های سبد کالای خانوار است امروز برای شما توضیحاتی در مورد یکی از طرح های بیمه درمان تکمیلی سامان را ارائه داده ایم با ما همراه باشید تا با بهترین طرح درمان تکمیلی سامان به نام طرح افرا بیمه سامان آشنا شوید.

این طرح چهارمین طرح بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده سامان با بالاترین پوشش می باشد.

 

شما می توانید به صورت انفرادی یا خانوادگی طرح افرا بیمه درمان تکمیلی سامان را انتخاب کنید و از پوشش های بیمارستانی و درمانی بهره مند شوید.

 

سقف تعهدات و شرایط بیمه نامه این طرح درمان تکمیلی انفرادی سامان

 

 

 

طرح افرا بیمه سامان

 

 

همانطور که در جدول فوق مشاهده می نمایید طرح افرا بیمه سامان بالاترین پوشش های درمانی را دارد که حق بیمه یکساله این طرح با فرانشیز 10 درصد برای افراد از سنین 0 تا 60 سال مبلغ شش میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

ضمنا حق بیمه یکساله این طرح با فرانشیز 30 درصد برای افراد از سنین 0 تا 60 سال مبلغ پنج میلیون و چهارصد هزار تومان می باشد.

حتما برای شما این سوال پیش می آید که فرانشیز چیست ؟ برای آگاه شدن از این سوال لطفا مقاله فرانشیز را مطالعه بفرمایید.

فرانشیز بیمه درمان چیست؟! (کلیک نمایید)

نکته: کلیه اعضای خانواده می بایست از یک طرح استفاده نمایند. (امکان انتخاب چند طرح برای اعضای یک خانواده امکانپذیر نمی باشد مگر اینکه هر عضو خانواده خود دارای یک بیمه گر اول مجزا بوده و به عنوان بیمه گذار معرفی گردد.)

اگر سوالات بیشتری دارید کافی است با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان داشته باشید.

نمایندگی پروانه کوهی کد رسمی 8147 بیمه سامان

شماره تماس

09126148334

02186112701